vrijdag 12 oktober 2012

Herfst

Het is inmiddels al herfst, het wordt fris weer, de blaadjes gaan verkleuren, we drinken weer warme chocolademelk met slagroom maar het mooiste is dat de winkels weer vol hangen met najaars kleding! Ik heb een (snelle) collage gemaakt met een paar leuke dingen die ik zeker wil kopen. Komt goed uit want ga volgende week naar Den Haag om te winkelen.

Het meeste kleding is van de H&M, dat is dan ook één van mijn lieveling winkels. Je kunt er voor weinig geld toch nog een leuke outfit bij elkaar scoren. De Zara vind ik ook een super leuke winkel, de dingen zijn daar net ietsjes anders dan in andere winkels. Jammer genoeg zit de Zara niet in mijn stad, ik heb gelukkig wel maar liefst drie H&M's. Over de Timberland's (links onder) heb ik lang moeten twijfelen, ik mocht kiezen tussen Uggs en Timberland's ik kon echt geen keuze maken, andere mensen om hulp vragen hielp ook niet iedereen zei wat anders. Uiteindelijk heb ik toch voor de Timberland's gekozen omdat ik al 2 paar andere Uggs heb en het word zo saai, iedereen draagt Uggs. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten