maandag 15 oktober 2012

Burberry Nagels

Ik was op zoek naar een niet te moeilijke nail art, omdat ik er nog niet echt handig in ben (oefening baart kunst toch). Ik ging het hele internet af, bij de ene nail art had ik de juiste kleuren niet, bij de ander was die niet leuk en zo kan je nog lang door gaan. Ik gaf het maar op en ging naar beneden, mijn zusje kwam net thuis van 'de schooltuinen' ze had Burberry regenlaarzen aan. Ik dacht alleen maar rechte lijnen, dit is 'm!

Ik gebruik voor de nail art een base coat, als basiskleur een nagellak van Catrice uit de Ultimates Nudes collectie nummer 04, Petit Four For Desert. Je hebt ook stripers nodig, een witte, een rode en een zwarte. Mijn stripers zijn van de winkel 'Op=Op' het merk is Janet, nooit van gehoord ik heb ze cadeau gekregen ze zijn erg goed. Mijn zwarte striper is op dus ik gebruik een nail art pen van Essence, ze zijn niet echt aan te raden..


Ik breng eerst een base coat aan, dit is tegen het beschadigen en verkleuren van je nagels noodzakelijk dus! Als de base coat droog is breng ik het lakje van Catrice aan.


Nu lak je met de witte striper 2 lijnen, zelfs dit vond ik moeilijk om recht te doen :$. Daarna maak je er met de zwarte striper lijnen in. Hier ben ik een beetje dom geweest, want je kon natuurlijk veel beter eerst de zwarte lijnen zetten en daarom heen de witte maarja..

\

Als laatst zet je de rode lijnen, doe je er wat base coat overheen (het blijft dan langer zitten en het is mooier) en dan heb je je Burberry nagels. Ik vind ze erg leuk geworden, ondanks de scheve lijnen. Maar jullie kunnen vast wel rechte lijnen maken! Laat een reactie achter met je mening, want daar ben ik erg benieuwd naar. (:  
                                                       



1 opmerking: