donderdag 11 oktober 2012

Hello

Hello everyone, welkom op mijn blog 'Life as Bailey'.
Ik ga proberen elke dag of om de dag, dat ligt er denk aan hoe druk ik ben met school of ik wel inspiratie heb, iets op mijn blog te schrijven. Maar over wat vraag je je zeker af? Daar ben ik zelf ook nog niet helemaal achter maar dat gaat goed komen. Tot nu toe post ik gewoon wel wat ik leuk vind en waar ik zin heb.
Laat ik mezelf even voorstellen, nou ik ben Bailey een 13 jarig meisje uit Zuid-Holland. Mijn naam klinkt niet erg Nederlands, maar dat klopt. Mijn moeder komt uit Engeland vandaar de Engelse naam. Ik zit in de 2e van het gymnasium, ik heb het op school erg naar me zin! Mijn hobby's zijn, euhm even denken, afspreken met vriend(inn)en, winkelen, bezig zijn met make-up en nagellak en nog wel meer. 
De dingen die ik leuk vind zijn; One Direction, ik vind ze echt super ze zijn leuk, grappig en zien er alle vijf nog eens super leuk uit wat wil je nog meer? Ik wacht met smart tot ze naar Nederland komen! Een andere leuke jongen is Sean O'Donnell, het is een model die ik een keer tegen kwam op Tumblr. Ik ging hem googelen en mijn mond viel meteen open, zijn foto's (en zijn lichaam) zijn echt wauw gewoon. Ik hou ook echt van frikandellenbroodje, echt mijn lievelingseten! Kleding vind ik ook erg belangrijk, mijn stijl is niet echt te omschrijven. Het liefst draag ik rokjes maar ik heb ook een paar veel gedragen boyfriends in mijn kledingkast liggen. Ik hou van make-up maar maak me niet speciaal voor school heel uitbundig op, alleen foundation, mascara en af en toe eyeliner heb ik dagelijks op. Ik vind het wel heel leuk om me op te maken hoor, alleen ik heb geen zin in om een half uur eerder uit mijn bed te komen daarvoor. In het weekend maak ik me dan ook uitgebreider op omdat ik dan de tijd ervoor heb.
Nou genoeg over mij, ik hoop dat jullie een beetje een beeld van me gekregen hebben en het een beetje leuk vonden. Ik hoop dat jullie terug blijven komen op de site!
Tot morgen, xoxo Bailey.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten